4 Şubat 2009 Çarşamba

Zuzu's stuff..

Sayın Zaytolun,

Facebook sabahtan beri sabrımı ölçtüğünden olsa gerek, bir wall'a yazı yazdırmadı sağolsun. Kısalttım, kestim, biçtim ama her defasında 'Unknown Error'larla karşılaştıktan sonra bir süre 'error, invalid error, unknown error' gibi error-log'lara tahammülüm olamayacak. Bu sebeptendir ki, doğumgünü wall yazın ilelebet bu sayfada yaşayacak bilesin.

P.S. Biliyorum, bu hali kesinlikle vermek istediğim duygu yoğunluğunu öldürüyor ama sen muhtemelen duygusal-romantik-mıy mıy yüzümle sık karşılaşmadığın için şahsıma bu kutlamayı daha uygun bulursun. Gördün mü, nadiren istesem bile öküzlük çerçevemden çıkamıorum, çıkartılamıyorum! Napalım kısmet artık.

=)


'sıradan akan günlerin, tüm aynılıkların ve yüzlerinin her karesini ezberlediğimiz insanların klişeleşmiş ve bir o kadar kuru kuruya giden yavan sohbet ortamlarından sıyrılıp gerçek bişeylere başladığım..

suskunluğumuzun sebebinin türlü kelime oyunlarına ihtiyacımızın olmamasından sessizliğimizden anlam bulduğum..

ayrı yaralarda, ayrı yalnızlıklarda aynı geçmişi yaşadığım..

dünümü, bugünümü, yarınlarımı yaşanır kılan.. kılacak olan..

kurduğu her sıcacık cümlesinde acımasızca gözlerimi dolduran, her defasında üzerimde 'Dancer in the Dark'ı tekrar izlemiş etkisi yarattıran..

saçını düzleştirmeye de, beraber 'sex and the city' izlemeye de, kronik baş ağrısını çekmeye de, son parça çikolatamı paylaşmaya da, baharatsız yemek yemeye de, acısını çekmeye de, mutluluğunu paylaşmaya da, hayatımdaki yerine de tutkuyla bağlı olduğum dostum..

İyi ki varsın, iyi ki hep olacaksın..

Bir doğumgünün daha kutlu olsun..'


06.0cak.2009
14:41

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 android. All rights reserved.
Blogger Template by