7 Şubat 2009 Cumartesi

trainspotting.

Günde 8 saat uyuduğunuzu varsayıyorum. Bunun yanısıra 3 öğün yemek için de toplam 1 buçuk saat harcadınız diyelim. 1 saat de boşaltıma verdim. Hadi 1 buçuk saat de kıyafetleri giy hazırlan çıkar, diş fırçala el yüz yıka,duş al, traş ol,tırnak kes gibi aktivitelerinize veriyorum, etti 12 saat ama tabi bunlar ''normal'' bir insan için ortalama baz alınan hesaplamalar. Siz gün içinde sıçmaya ve işemeye toplam 1 saatten fazla ayırıyorsanız bunu yanı sıra 8 saat değil de 12 saat uyuyorsanız ya da ben hergün duş almam gerekirse pis kokarım pazar günü topluca yıkanırım diyorsanız sizin için diyecek birşeyim yok malesef. Nitekim çalışan bir insansanız 8 saat de işinize harcayacaksınız yani günde 20 saatiniz gitti. geriye 4 saatiniz kaldı. Bu 4 saatin 2 sini güzel ülkemizde trafik problemi ''yok'' varsayarak size geri iade ediyorum, almamış gibi yaptım hadi gene iyisiniz. Bu demektir ki kendinize ayıracağınız sadece 4 saatiniz var. Artık amuda mı kalkarsınız, kafanızı götünüze mi değdirmeye çalışırsınız yoksa tavşanlar gibi üremeyi mi tercih edersiniz bilemem. Tamamen size kalmış.

Kısaca bunu aylara yıllara vuralım bakalım neler çıkacak. her 24 saatin 20 saati yani ayda 600 saat= 25 gün eder . Her 30 gününüzün 25 i bunlara gidiyor. Yıl bazında hesaplarsak her 365 günün 304.16 günü bu aktivitelere ayrılıyor.

60 sene yaşadığınızı varsayarsam, bunun 49.998 senesini yukarıda bahsettiklerimi yaparak geçiriyorsunuz. 60 senelik ömrünüzün sadece 10 senesi %100 sizin sayılabilir. Daha milyon tane ömür yiyici faktör sayardım ama o kadar da acımasız olmak istemedim.

Ha ayrıca diceksiniz ki şimdi haftasonları da mı çalışıyoruz ? o ekstrayı da çıkarıp denkleme ''stres'' denilen boku monte ettiğimizde hemen hemen aynı kapıya çıkıyor zaten. Uzun lafın kısası 2 gram yaşicaksınız onu da adam gibi yaşayın.


ALINTIDIR.

1 yorum:

Zeynep Tokmak dedi ki...

ben adam gibi yaşamak istiyorum da yaşatmıyolar abla :D

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 android. All rights reserved.
Blogger Template by