12 Şubat 2009 Perşembe

istiyorum, istiyorum, istiyorum!

advance derecede ingilizce istiyorum.
advance derecede photoshop bilgisi istiyorum.
mümkünse quark express ve freehand de istiyorum.
cubase ve dance ejay'i öğrenmek istiyorum.
adobe premier kesinlikle istiyorum.
hobi olarak haftada bir bi stüdyoya girip şarkı söylemeyi,
ayda bir bi yarı-amatör tiyatro topluluğu ile sahne almayı,
bestseller kitapları haftasında bitirmeyi,
bütün entel-kuntel filmleri yalayıp yutmayı istiyorum.
ciddi ciddi spor yapmaya vakit ayırmayı,
bir kez olsun ispanya'da bulunmayı,
hayatımın bir dönemi büyükada'da yaşamayı istiyorum.
tüm bunları yaparken pijamayla yaşamak ve 3 öğün domatesli makarna yemek istiyorum.

yardımcı olabilecekler için müracaat bizzat şahsımdır.

3 yorum:

Zeynep Tokmak dedi ki...

dance ejay ve adobe premierde yardımcı olabilirim geri kalan herşey için master card :D

KC dedi ki...

çok şey istiyorsun

Fırat dedi ki...

son 3 satıra kadar bende istiyorum ya

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 android. All rights reserved.
Blogger Template by