8 Temmuz 2009 Çarşamba

Artık Kısa Cümleler Kuruyorum.


Sizi bilmem ama ben karar verdim,
Su gibi duru olup hep akmaya..
Başka sular tanıyıp çoğalmaya,
Dalgalanmaya, taşmaya..
Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum..
Yalnız mıyım insanlar içinde?
Arkadaşlarım, aşklarım içinde?
Yara aldım bundan iki yıl önce,
Hiç susmadım, şarkı söyledim günlerce..
Artık kısa cümleler kuruyorum.
Sevdiklerim, sevmediklerim yanımda.
Kabullendim her şeyi olduğu gibi,
Yola çıktım, yarınlara..
Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum..
Bakıyorum aynaya her gece
İçim rahat, biraz yorgunum sadece.
Hayatıma giren herkese, yaşanmış her şeye
Teşekkürler..
Büyüyorum sizinle..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 android. All rights reserved.
Blogger Template by